הרב לאו: אלו הרוגי מלכות של דורנו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב לאו: אלו הרוגי מלכות של דורנו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הראשי לישראל רבי ברוך דוד לאו פרסם הודעה בעקבות מותם של 13 הלוחמים ברצועת עזה. הרב הראשי ציין כי "אנו נמצאים בימי בין המצרים ולפני צום תשעה באב, אלו ימים בהם עם ישראל כולו מתאבל על חורבן ירושלים לאורך הדורות, אך היום אנו מוסיפים אל האבל הזה, כאב וצער, יגון ודמעות על 13 חיילים צעירים קדושים וטהורים אשר נרצחו על קידוש השם ואשר פעלו להגנה של בני עמנו"

    הרב הראשי הוסיף "אלו הרוגי המלכות של דורנו – אשר יצאו בשליחות העם כולו אל פעולה שנועדה במישרין להציל חיים של מיליוני אזרחים בכל רחבי ארץ ישראל. שוחחתי עם הרב הראשי לצה"ל וביקשתי שיחזק את החיילים בדברי אמונה ועידוד כדי שימשיכו בדרכם ללא חשש, ללא מורא וללא היסוס, כי מלאכתם מלאכת קודש להצלת נפשות מישראל ושלוחי מצווה הם של כל עם ישראל

    הרב הראשי רבי דוד לאו שליט"א סיים את דבריו ואמר "עם ישראל לא ישכח את 13 הקדושים אשר עלו היום בסערה השמימה – יחד עם ההרוגים הנוספים מטובי בני עמנו אשר נהרגו מאז תחילת המבצע. העם כולו מחזק את המשפחות השכולות בשעה קשה זו ואנו תקוה ותפילה כי לא יישמע עוד שוד ושבר בגבולנו וכי חיילי צה"ל ישובו כולם בריאים ושלמים את חיק עמם ומשפחותיהם.



    0 תגובות